Zöldalma és a MESKA


A hétvégén ezek a karácsonyfadíszek szakadtak ki belőlem, szó szerint :-), mert csak úgy vezette valami felsőbb hatalom a kezemet közben, bármennyire is furán hangzik. Nekem nagyon, de nagyon tetszenek, kár, hogyínem tudok jobban fénykéezni, mert a képek koránt sem adják vissza a hangulatát.
Már régen regisztráltam magam a MESKA-n, de eddig még nem töltöttem fel semmit. A babáim közül néhányat gondoltam először, de fogalmam sincs róla, hogy melyikért mennyit kérjek.

Most először ezeket az almákat oda szánom, remélem másnak is tetszenek majd.

Megjegyzések

Endy üzenete…
Nagyon jòk,nekem nagyon tetszenek!
Abile üzenete…
Tényleg aranyosak!
Monika üzenete…
Hú,de nagyon tetszenek!!!!!!!!!
Amaranta üzenete…
Miközben varrtam, úgy éreztem, hogy kint puhán hullik a hó. De aztán kinéztem az ablakon, és kiderült, hogy csak a szél fúj, de az nagyon!
Kicsoda üzenete…
Szerintem is nagyon erdekes! Tok jo, hogy Te is elkezdtel meskazni!! Tedd csak fel azokat a babakat is;-)
mmama üzenete…
Szépek az almáid.
Gratulálok az elhatározásodhoz, hogy
hozzáférhetővé teszed a dolgaidat.
martimez üzenete…
Nagyon jó frissnek,ropogÓsnak tűnnek.Csábosak!
Vacskamati üzenete…
Grat a bátorságodhoz és sok sikert a Meskához! :D Tényleg szépek lettek.. :))
ezkriszti üzenete…
Szépek!
A babáknál talán annyit lehetne kérni, amennyiért meg tudnál tőlük válni. Merugye létezik azaz összeg.
Tegyél fel párat, úgyis csak akkor tudod meg.
Amaranta üzenete…
Köszi lányok a biztatást!

Ezkriszti! Ez jó ötlet, de majd meglátom. Le fog bennem szépen ülepedni, és akkor felrakom, ha már tudom, hogy mennyiért tudok megválni tőle :-)
Princi üzenete…
Milyen szépek! Nagyon különleges a díszítésük, jól áll nekik a csillogás és a gyöngyök. Nagyon tetszik!
patchwitch üzenete…
nekem is nagyon tetszenek!!!! :D
gratgrat meskatárs!

Népszerű bejegyzések