Textikaspók


Szerettem volna valamilyen különleges kaspót az adventi asztal virágdíszeinek. Eszembe jutott Ezkriszti próbálkozása, de sem időm sem pedig tehetségem nem volt eg yilyen bonyolult dologba belevágni, úgyhogy arra gondoltam, hogy itt a hímzőgépem, használjuk ki. A konyha karácsonyi anyagából szabtam ki két kaspóra valót és az egyikre mikulásvirág, a másikra pedig ciklámen hímzés került. Utána össz szabad-kacskaringó gépi tűztem egy jobb tartású anyaggal, arany fonallal, és készre varrtam a kaspókat. Nagyjából ennyi.




Szerettem volna még karácsonyi kaktusz és amarillisz mintákat is, de azokat nem találtam, így majd valami más kerül a kaspójukra.

Megjegyzések

mmama üzenete…
Ezek nagyon szépek lettek.
martimez üzenete…
Gyönyörűek!
kastanie üzenete…
az igen, szinte már a virág nem is hiányzik beléjük:-)nagyon szépeket tudsz a hímzőgépeddel, érdemes volt venni!
Amaranta üzenete…
Köszönöm :-)

Többet is lehetne vele, de csak úgy a nagyvilágba nem szeretek hímezni vele. Csak akkor, ha már konkrét dologról van szó. Most sokat dolgozott, mert készült vele 11 Mikucsomag is, majd mutatok képet a fiaméról. Azt sajnálom, hogy elfelejtettem az összeset lekapni.
Kaoka üzenete…
Ez a textilkaspó annyira jó mutat. Nagyon jó ötlet, mert ünnepi alkalmakhoz lehet öltöztetni a virágcserepeket is. Gondolom, csak oldala van, nehogy átázzon.
panyizsuzsi üzenete…
Szia! most láttam a flickr bejegyzésedet. Felraktam a meskára, amit kértél! Le van foglalva neked!
Amaranta üzenete…
Kao!

Alja is van, de zacskó van benne, hogy ne follyon ki a víz. Viszont figyelni kell a locsolásnál, mindíg csak egy picit öntözni. Így felszívja a föld, és nem folyik át rajta.

Zsuzsi!

NAgyon köszönöm, már meg is vettem! :-)
ezkriszti üzenete…
A ciklámenes a kedvencem. Nagyon jók!

Népszerű bejegyzések