Karácsonyi húzogatós-célba ért!

Már szombaton, de vártam és vártam vele, hogy 24-re kerüljön a bejegyzésem. Szóval Csáknir megkapta tőlem az ajándékát és a levele, valamint a küldött kép alapján örült neki :-), és mivel nagyon-nagyon izgultam, végre megnyugodthatok.

A mikulások között csücsül a Karácsonyi Lady-m, három muffin társaságában, hogy senki ne éhezzen!

És persze már nagyon régen megkaptam Mmammától a húzogatós ajándékomat, még a babakiállítás zárónapján, persze nem árulta el, hogy tőle kapom, nagyon cseles volt! Alaposan be volt csomagolva (később a képtáramba majd teszek fel részletes képeket is), és egy levél volt rajta, hogy dec. 6-a előtt nem szabad kinyitni! Nagyon nehezen bírtam ki, aztán még tovább is húztam, és csak akkor nyitottam ki, mintegy jutalom képpen, amikor elkészültem a Baba-mama Klubbos penitenciámmal! Annyra, de annyira örültem neki, amikor végre megpillantottam mit is rejt, a gondos csomagolás, mert nagyon vágytam egy ilyen angyalra és Exi minden szavamra figyelt és kitalálta a vágyam, sőt! Egyenesen egy őrangyalt kaptam, a nappali szoba ablakának közepéről tekint le ránk nap mint nap (kb. 40 cm magas egyébként), és eskü alatt vallom, hogy békét és szeretetet hozott az otthonunkba, valami oylan csodát, amit nem tudok eléggé megköszönni!



Ilyen csodás szárnyai vannak (később teszek fel majd a képtáramban nagyon részletes képeket is):

Megjegyzések

Arien üzenete…
Nahát! Nagyon szépséges!
mmama üzenete…
Amaranta örülök, hogy sikerült örömet szereznem, és ha ugy van ahogy emlited, az már nem rajtam múlik.
Mintha a termős aztalon 4 almát láttam volna ?
Amaranta üzenete…
A negyedik csak vágyalma, de úgy éreztem oda kell tegyem, és egészséges maradt karácsonyig mindegyik!
ezkriszti üzenete…
Vágyalma. Ez annyira jó! :-))
Boldog Új Évet nektek!

Népszerű bejegyzések