Az én Betlehemem

Nagyon gondolkodtam, hogyan oldjam meg. Időm nem nagyon volt már rá, hogy különlegeset, vagy inkább jobban a Termős asztalhoz illőt készítsek. Voltak kész figuráim itthon, még évekkel ezelőtt vettem, de csak figurák, és az istállót meg kellett volna hozzá csinálnom. Na de este kilenckor már honnan vegyek hozzá alapanyagot? Csak úgy rakjam az asztalra?

Aztán eszembe jutott, hogy vettem kb. két éve az Alexandra könyvesboltba. Na most elővettem és összeraktam. Ugyan nem 7-9 éves vagyok, de nagyon vonzódom az ilyen papírból készíthető dolgokhoz, papírbabákhoz.

Ilyen lett:


Van kedvetek megmutatni a tiéteket?

És ilyen jelenleg a Termős asztalom:



Megjegyzések

Ahama üzenete…
Nagyon érdekes a termős asztal hagyományod. Kicsit ilyesmi van nálunk is. Az Együtt a gyerekekkel blogba írtam már róla, az ideit is megmutatom majd, de szeretnék egy teljes képet és a háromkirályok majd csak Karácsony után érkeznek:).
Hát ez rendkívül gyönyörű lett!
Gratulálok hozzá és békés boldog karácsonyt kívánok!
Monika üzenete…
csak a lelkesedésem volt nagy...((((
Sajnos...A Tied csoda!
Amaranta üzenete…
Ahama! Olvastam, és nagyon várom már, hogy láthassam!

Péter bácsi!
Örülök, hogy rám találtál, már benéztem a blogodra én is és nagyon tetszik.

Mammka!
Először ebben az évben sikerült eljutnom idáig. Az előző években csak szemezgettem. A lelkesedés már magában egy nagy lépés :-)
Lele üzenete…
Nekem nincs termöasztalom,hanem egy évszakasztal,gyerekeknek,hát így néz ki.

Népszerű bejegyzések