2008. december 11., csütörtök

December 12-Gabriella_Angyalkák készítése

Az Adventi naptár szerint, december 12-i teendők, az angyalkák készítése. Lehet varrni, rajzolni, sütni, vágni, kötni, horgolni, hímezni, szőni, fonni stb.! Csak angyal készüljön, legalább egy :-)

Gabriella - jelentése: Isten embere, Isten bajnoka. Gabriel férfinév latinos nőiesítése. A Gabriella férfinévpárja a Gábor.
És íme egy angyalka sz, bár találhattam volna egyszerűbbet is, de ő akart jönni :-)

És papírból kivágható, gyors, de mutatós angyalka, akár gyerekekenek is:


11 megjegyzés:

mmama írta...

Kérem szépen ! ez nem ér!
Már akkor amikor befejeztem minden varrást, holmi angyalkákkal felizgatni az ember gyermekét!!!!!!!!! most mehetek angyalt varrni........

patchwitch írta...

befejezted????? Hihetetlen vagy mmama!!!! én épphogy kezdem látni, hogy ha némi csoda még jön, akkor talán, esetleg készen lehetek legalább a dolgok egy részével... Amaranta, nagyon szeretem, hogy ennyi izgalmas dolgot írsz, na de angyalka??? az nem volt betervezve, de akkor kivágok egy párat, az osztályba úgyis szerettem volna tenni.

Vacskamati írta...

.. és a Tiéd, Amaranta? ;D

mmama írta...

Naa ! most jobb ?
Felizgatni a másikat ?????????
az meg csinálja ? Noormáális ?

Amaranta írta...

Annyira klasszak vagytok csajok!

Lele írta...

Jó volt benézni hozzád,emlékeztetsz.Amint hazakerülnek a gyerköcök megnyílik minálunk az angyal-mühely.

eli írta...

Komolyan? Az en gyerkoceim othon vannak...tehat delutan neki is latunk...szthiszem mezes kalacsbol fogunk kesziteni egy parat...:-)

Amaranta írta...

Nekem nem sikerült megvarrni az angyalkát, csak néhány mézes angyalig jutottam!

Ibcsy írta...

Köszi az ötletet! Jelentem, én megvarrtam, bár nem ezt:-)

Vacskamati írta...

..én is megvarrtam/efejeztem egyet-egyet! Szigorúan 12-én..és az egyik neve Gabriella lett.. :D (Csak még lefotózni meg volt időm..)

Amaranta írta...

:-)