Hógolyó


Kaptam egy hógolyót Ezkrisztitől. Hmmm...



Horoszkópod: Halak és nagyon illik rám, ami nem mindíg jó, és talán Bak aszcendens...


Egyéb események, amikor születtél: Nagyon nagy hó volt, és influenza miatt zárlat a körházban. Az apukám mégis belógott valahogy egy pillanatra.


Ha nyernél a lottón: az jó lenne!


Rossz szokás,de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle: több is van sajnos, de próbálok leszokni róluk. pld. a sértődékenység és ingerültség. Elengedőben vannak, amennyire csak telik tőlem. ÉS a másik az, hogy rendszeresen túlvállalom magam, erről a legnehezebb leszoknom!


Ha web-böngésző: Google


Ha koffein: Hmmm... elvarázsol a frissen őrölt, és főzött kávé illata. Reggel egy tejes kávé, gyenge kávéból, divatosan Caffe Latte, és esetleg ebéd után, ritkán! Na és az a kávé, amivel legutóbb IO kínált!


Színeid ruhában: Az összes élénk (én azt szoktam magamnak mondani, hogy ékszer) színt kedvelem és még ami létezik. Régen szürkét és kéket hordtam, de most legszívesebben magamra húznám a szivárványt, ha olyna a kedvem. Hangulatfüggő. Ha a mosnivalót nézem, akkor fehér, kékesek, piros-rózsaszín, némi sárga, és barna, keki, narancs, vagy inkább terrakotta. Egyenlőre.


Most mi van rajtad: Khmm. Későre jár, ezétrt hálóing, méghozzá kedvenc (Ez volt rajtam, mikor a kisfiam fogant. Ez most így kicsit pikánsan hangzik, de nem volt az). Sötétkék, szíves, macis rózsaszín-barna nyomott mintával, és rózsaszín zokni, mert fázós a lábam újabban megint.


Ha háziállat: inkább nem. Bár szeretem az állatokat, de csak távolról. Semmi szőröshöz egyébhez inkább nem nyúlnék. Folyton olyan érzésem van, hogy tele van vele a szám. Ez a fóbiám sajna még megvan.


Amit soha nem választanál háziállatnak: Skorpiót, pókot, ilyesmit? Ami mérgező.


Amit legjobban szeretsz magadban: Néha, amikor már minden veszni látszik, nagyon klassz ötleteim támadnak.


Tíz év múlva ilyenkor hol látod magadat? Nem jósolnám előre, mert egyszer csináltam ilyet és bejött. Amit most jónak és pozitívnak látsz, nem biztos, hogy 10 év múlva is annak tűnik majd. Mindenesetre szívemmel tudom.


Legutóbbi nagyon jó élményed: A mai baba-mama klubb Mikulásünnepsége. NAgyon jól sikerült, rengeteget dolgoztam rá. Élvezték a gyerekek és az anyukák is, sőt, még meg is köszönték. Jól esett, de zavarba jöttem tőle, mert nem számítottam rá.Eddig nem volt szokásban.


Én a hógolyót tovább tobom Mmamának!

Megjegyzések

Vacskamati üzenete…
Édesem, bármikor szívesen várlak ilyen kávéra,(persze csak ha kikerülünk a karanténból) Sára amúgy is emlegeti Andrist- asszonta', még az autójával is játszhat majd.. ;´)
Amaranta üzenete…
Szólj, ha jól vagytok! Mert a babáid is nagyon mozgolódnak már, mennének anyucihoz! Andráskának is hiányzik Sára :-)
Vacskamati üzenete…
Hja, azt mondani sem mertem, mennyire hiányoznak a babáim nekem is.. (még Kustraeráé is, amit pedig már legfeljebb egy újabb kiállításon látok majd viszont.. )
(Sárát kérdem: "Üzensz valamit Andriskának?" "Aha.." "Mit?" "Ha az erdőben jár, vigyázzon az oroszlánokkal.") :D Mára ennyi.. :D
Amaranta üzenete…
Ennivaló a lányod! Mondd meg neki, hogy átadtam az üzenetet. Egy komoly, elgondolkodtató tekintet volt a válasz és a egy bólintás!

Népszerű bejegyzések