Sárkányos póló



Szerettem volna egy sárkányt. Természetesen hímezve. Volt talonban egy sima fekete pólóm, úgy gondoltam nagyszerűen mutat majd rajta, igaz csak otthonra, mert ez is használt (most már veszek újat is, mert bele merek fogni). Csakhogy ez nekem nem volt elég, gondoltam kipróbálom Auorám sorhímző tudományát is, így az is került az aljára, és az ujjára. Én megvagyok az összképpel elégedve :-)!

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
WOW! Vagány:-)
N.Zsuzsi üzenete…
A sárkány nem az én világom, no de a sorminta, az húha :)
Mamis üzenete…
Nagyon jó a sárkány szinösszeállítása.Igaz,mikor megvettem a gépet,az összes mintát kihímeztem a megadott szinnel.De azóta rengeteget változtattam.
mmama üzenete…
Nagyon jó a sárkányod.
Remélem már jól vagy .
Amaranta üzenete…
Köszi lányok! Én nem hímeztem ki az összes mintát, csak amit eddig láttatok és aigazából azokat is olyan színnel, ahogyan nekem tetszik.

Nem vagyok jobban sajnos, vagy az idő, vagy valami másra tippelünk, jó lenne az utóbbi...

Népszerű bejegyzések