Első zip it táskám!



Mikor Kdatta az első Zip it táskáját megvarrta, őrületet indított el vele :-)


Mindenki olyat akart, persze, hogy én is! Csakhogy, a gépemmel nem mertem belefogni. Cipzárt tudtam rendelni a aneten, igaz nem nagy színválaszték volt, de mégis több mint a semmi. Feketét és bordót választottam. Most végre megvarrtam a bordót, sőt! A múlt héten Pamina segédletével beszerzett egyik színátmenetes cénával kicsit fel is dobtam. Nekem tetszik.

Megjegyzések

mmama üzenete…
Nagyon jó a tatyó is és a kis nadrág is. Egyébként jó megoldásnak tartom, a szabásminta ebbéli formáját.
Ami már bizonyitott arról tuti jó varrni.
A táska nekem is tettszik, de nem fogok hozzá, mert ehhez nincs türelmem.
Bocs a 2:1 hsz ért.
katafolt üzenete…
Nagyon klassz lett a táska!Én is rég készülök rá,de még csak fekete zippet találtam,ahhoz meg nincs kedvem,de ez a bordó nagyon jó.
N.Zsuzsi üzenete…
Igazán nagyon jól néz ki azzal a kis sormintával :)
Anita üzenete…
Szia!

Láttam a bejegyzésedet a BC SAL blogon, ha gondolod, tudok segíteni. Lehet itthon is kapni a mintát, én legalábbis láttam már egy helyen. :-) Nézz be ide: http://szentpyr.hu

Üdv:
Anita
patchwitch üzenete…
wow, sikerült a zip it táska! (nekem még nem :()
mennyi zipet használtál hozzá?
és ha már kérdezősködöm, feltehetem a blogcímedet a blogomra?
és auróra? wow, asszem lemaradtam valahol, nagy gratula!!!
Kata üzenete…
Nagyon szép lett! Örülök, hogy hasznos voltam!
:o))
Hoztam neked valamit, kukkants be kérlek a blogomra! :o))
mmama üzenete…
Nálam is van valami ami a Tiéd !
Amaranta üzenete…
Kdatta, Exi!
Köszönöm nektek még egyszer, hogy gondoltatok rám :-)

Patchwitch!
Nem tudom mennyi zippet használtam hozz, még nem mértem le, hogy a 10 m-ből mennyi maradt, de kb. 8 m-re saccolom. Természetesen kitehetsz a blogodra, sőt megtisztelsz vele, és mindenki más is :-)

Anita!

Nagyon köszönöm a linket :-)

Népszerű bejegyzések