Megérkezett Lady Bernina Aurora QE 440_ ismerkedés: Első rész.

Szóval tegnap óta én is Aurora tulajdonos vagyok. Szuper gép! Az örömömbe ugyan üröm is vegyült de azért kétségtelen, hogy nagy lépés ez egy egyszerű varrógéphez képest.

Varrni még nemigen volt időm vele :-(. Tegnap úgy úgy egy órát varrogattam a díszítőöltéseket, miután áttanulmányoztam a könyvét és megnéztük a hozzá adott bemutató-oktató DVD-t.

MA délelőtt is varrtam néhány percet, de a kisfiam élénken igényelte a jelenlétemet, így sajnos csúszott a dolog. Esett az eső, nem tudtunk kimenni, nagyon nyűgös volt. A du-i alvásidő alatt sem sikerült tovább ismerkednem Aurorámmal, mert annyira fájt a fejem, hogy klnytelen voltam én is pihenni egyet.


Viszont délután akadt egy kis engedélyezett időm, a fiatalember hathatós segítségével felújításra került egy pólóm.
Mivel ezen a gépen külön varrásindító gomb is van, ezrt nem kell mindíg a atalpat használni, felkeltette a dolog az érdeklődését és közölte velem, hogy üljek le varrni. Meglepődtem. Először még gyakoroltunk egy anyagdarabon. Ő indította el és állította meg, mikor szóltam, majd következett a valódi megmérettetés. Indult a varrás.
Az, hogy egy pici kar húzogatásával változtathatom a varrás sebességét, még külön örömmel töltött el. A talpnyomás erősségét is könnyedén változtathatom, nem kell leszednem hozzá a gép elejét. Sőt! A tűpozíciót is beállíthatom: oldal ill. függőleges irányba is.
A hímzésminták ill. a hagyományos varratok kiválasztása is könnyedén megy vele, sőt már a tükrözést is kipróbáltam. Ami még hátra van, az a gomblyukazás és a betűkészlet végigpróbálása. Háromféle betűtípusból is választhatok.
Folyt. köv.

Megjegyzések

Arcencil üzenete…
Hát gratulálok!!!! Még élénken emlékszem amikor megvettem a Pfaff-ot. Egyszerűen más dimenzió azóta a varrás! :-) Néha még szagolgatom, de már csak alig érzem az "új illatát" :-(
Mindenki megérdemelné az ilyen szuper gépeket aki rendszeresen varr. Nagyon fogod szeretni! Én pedig kíváncsi vagyok, hogy mire fog inspirálni.

Népszerű bejegyzések