Mackókészítés Foltosrongyosnál_Második nap, vasárnap




Tegnap a férjem felvitt Gabiékhoz, és értem is jött, de így elment az egész napja. Megbeszéltük, hogy ezen a napon vonatozni fogok. Végül mégis felvitt reggel, hazafelé pedig vonattal mentem. Hárman voltunk a minimackó varráson, és Zsuzsa volt olyan aranyos és kocsival elvitt a Déli-Pu-ig.
Nagyon meleg napunk volt. Judit elhozta az előző tanfolyamán varrt mackóját. Nagyon tehetséges az a lány! Olyan mackót készíttett...! Szemünk -szánk elállt tőle. Gabi is nagyon büszke ám rá :-)
Szóval kiválasztottuk az anyagot amiből a mackónkat szerettük volna varrni és a Gabitól kapott szm alapján felrajzoltuk és kiszabtuk. Jöhetett a varrás. Persze ilyen pici mackónál mindent kézzel. Én nagyon élveztem, szeretek kézzel varrni. Kicsit féltem, hogyan fogom majd kifordítani, de sikerült!
Még melegebb volt mint előző nap, ezért egy idő után már nem bírtuk tovább és abbahagytuk olyan 3 óra körül a varrást és eljöttünk. Így Gabi is tudott pihenni egy kicsit.
Nekem majdnem sikerült a picurkámat befejezni, csak az orra és a mancsok hímzése maradt hátra. Na meg az egyik fülét kellett megigazítanom, mert kicsit félrecsúszott varrás közben.

És... ennél még sokkal kisebb macikat is lehet varrni, ez a minik között nagynak számít (12 cm)!

Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
Csúúúcs ez a maci! Szerintem hasonló mintából varrogattam én is anno, ez az anyag remek választás hozzá! Ügyes vagy!
Amaranta üzenete…
Köszi! Még nem is láttam korábban ilyen anyagot. Nagyon jó volt vele dolgozni. Van a macikról képed a képtáradban? (Csak én vagyok vak?!)
KicsiKató üzenete…
Csak egy hasalós sztárfotó:)))

http://www.flickr.com/photos/8643965@N07/1082929387/

Népszerű bejegyzések