Házikós Üdvözlet

Az Varrjunk Együtt topicon, Bvedono felvetette, egy Házikós Üdvözlet megvarrásásnak technikai problémáját. Nosza többen rárepültünk a témára, mert nagyon tündéri volt és kihívásnak is ígérkezett a megvarrása (pláne nekem most, mivel egyenlőre a gépem hozzáférhetetlen, úgyhogy kézzel varrok).

Kiderült, hogy Idi4 és Katbo már jó néhányat varrtak (amiket láthatunk is náluk és gyönyörűségesek cseppet sem mellékesen megjegyezve) belőle és Arcencil pedig gyorsan feltette a technikai leírását, hogy könnyebben boldoguljunk.
Gyorsan összeszedtem az anyagokat hozzá, kiszabtam és hozzáláttam a varráshoz. Kézzel nem ment azért olyan gyorsan, mint géppel, de haladtam.
Ma délelőtt kerültem alkotói válságba. Először is, nem volt megfelelő színű szalagom hozzá, másodszor Bruer feltette a topicra az elkészült házikóját és ott lógott rajta a csengettyű, amit én is terveztem rávarrni. Puff neki, most mi lesz?
A kicsi fiam játszadozott vele (érdekes módon bírta a strapát, mert meg sem kottyant neki a húzás-nyúzás), én benéztem a topicra...
Újabb gyönyörűség került fel Ktimó kezei alól. Na, gondoltam jól nézek ki, ebből sem lesz semmi.
Aztán Exi megint megmentett az ötletével: KULCSOCSKA! Ez az! Szóval mégiscsak elkészülhetett a házikóm!

És akkor néhány számomra kedves részlete:
A kulcsocskának története is van, de azt majd egyszer külön mesélem el egy finom tea és süti mellett, gyertyafénynél. A lényege, hogy hazsnálatban van ma is, egy dobozkát nyit, amiben a MANÓCSKÁT találtam, ami szintén felkerült a házikóra.





Immáron lassan 20 éve, hogy középiskolába mentem. AKkoriban divat volt, hogy a farmerkabátokra kitűzőket tettünk. Az enyémen 3-4 db ha volt, de a manócska volt közülük az egyik. Azóta örzöm és azt hiszem, méltó helyre került. :-)





Az eredei leírásban is jojovrág volt, gondolkodtam mit tegyek vel, végül azért ezt csináltam és nem hímzés került rá, mert nagyon régen készítettem már ilyet és jó volt! Élveztem az apróságok készítését!






Végül egy kép a feliratról, aminek a hímzése most nem sikerült túl szépre, fogjuk rá, hogy "rusztikus", és egy képecske az első változatáról a házikónak, ami egyszerűbb volt ugyan, de talán így elnézegetve utólag, nem is annyira rossz.

Megjegyzések

idi üzenete…
Nagyon aranyos lett.És külön gratulálok,hogy ilyen kitartóan varrtál kézzel.Nekem is kész van egy majd mutizom,de szeretném ha a gazdájához kerülne először.Biztos megengedi,hogy megmutassam.
mmama üzenete…
Látod, szokták volt mondani:
jó az öreg a háznál, ha kicsit hülye is !
De félre a tréfával, örülök, hogy sikerült inspirálni a kulcsra, ami
nekem itt 2 értelmet is jelent, kulcs a házhoz, kulcs a szivhez.
Szép lett.
Amaranta üzenete…
Köszi lányok a biztatást és az ötletet. Néha kell egy kis lökés az embernek.

Azt hiszem még fog születni néhány, de csak varrógéppel most már.

Népszerű bejegyzések