Három nap nagymamázás és netszünet!


Vasárnap elutaztunk a nagymamákhoz és csak ma este értünk haza. Kivételesen, mi kipihentük magunkat, a nagyik meg unokázhattak kedvükre. Szép lett az idő is, úgyhogy az idő nagy részében kint voltunk, szélmentes, árnyékos, fás udvarokon. Ez azért kihangsúlyozandó, mert nálunk szinte mindíg fúj a szél, és egyáltalán semmi árnyék nincs az udvaron, mert a fák nemigen maradnak meg nálunk. :-(

Megmutattam a frissen elkészült Zip-it táskám is, kicsit cselesen, szétbontva, feltekerve, majd a szemük előtt összecipzározva. Nagy sikert aratott :-)!

Azután a kisfiamnak varrt nadrágot (amire mellesleg térdenként egy-egy friss fűfolt került kimoshatatlanul, már az első nap) és a két macit is. Meg lettem dícsérgetve :-) Anyukám azt mondta, most már túltettem rajta és ő ennek nagyon örül, mert ez egy szülőnek nagyon nagy öröm. Nem csak továbbviszi így a csemetéje a kapott tudást, hanem ad is hozzá és így tovább. Szóval varrás ütügyén kicsit filozofálgattunk is.

Azért jó újra itthon...


Megjegyzések

Kata üzenete…
A pihenés bizonyára jólesett! Jó, hogy jöttél megint, nagy volt a csend errefelé!;o)
A fűfoltra nekem van egy szuper csodatisztító szerem. Ez az egyetlen cucc, amit még mindig Amwayt használok. Nincs olyan folt, amit ki ne szedne. (nem vagyok üzletileg érdekelt benne, csak aktív használója vagyok évek óta:o))
Amaranta üzenete…
Tényleg jó volt kicsit pihenni :-)

NA az a bizonyos folttisztító! Nem tudom melyikre gondolsz, a por alakúra vagy az aeroszolosra, mindkettő van itthon. Biztosan én vagyok a béna, de nekem a sziszis (copy: kicsi fiam), belestabilizálta a kakaófoltot a méregdrága, ajándékba kapott pólóba. A mosószappan javított rajta vmit, de most már csak pizsinek használom :-(. Vagy a másikat kellett volna? De az meg fehérítő. A mosóporukkal is úgy jártam, hogy a férjem kedvenc nadrágját, fe le mosóporral, egyébként szokásos mosás mellett márványosra szívta, és ez a sensitiv volt! Szóval 12 évnyi háziasszonykodás után, az Amway taccsra tette az önbizalmam.
Bea üzenete…
Szia!
Mi még nem "ismerjük" egymást, többek között Arci blogjáról jutottam ide, nagyon szépeket alkotsz, ezért is gondoltam rád.
Kukkants át a blogomba légyszi+:)))
Kata üzenete…
Ó ez durva! Nem tudom, mitől függ az, hogy nálam működik, nálad meg nem... Igen én is a fújósat a PreWash-t használom. Nekem minden foltot szuperül kiszedett. A párom egy kollégájának a méreddrága selyem nyakkendőjét is megmentette, pedig a tisztítóban is azt mondták neki, hogy dobja ki.
Más terméket én nem használok, a mosóporpmat pl le nem cserélném. A fogkrémre rábeszéltek, hogy ilyen szuper-olyan jó...háááát, nekem nem jött be. Inkább maradok az elmexnél. :o))
Befesteni nem lehet a nadrágot? :o))
Amaranta üzenete…
HA mernék festeni...!

Ráadásul elég különleges színe volt. Mérges vagyok miatta nagyon. MAjd próbálok varrni neki, csak jó anyagot kellene szerezni hozzá.

Népszerű bejegyzések