Díjat kaptam :-)


Meglepő és szívem melengető bejegyzést találtam ma a blogomba:


Díjat kaptam Paminától!


Nem tudom leírni azt az érzést, ami átfutott rajtam, mikor az oldalára kattintva megláttam. Nagyon jól esett, majdnem elsírtam magam a meghatottságtól. Közben az is átfutott a fejemen, hogy megérdemlem én ezt? Majd az idő és ti eldöntitek.


Átgindolom, én is, hogy kiknek fogom tovább adni.


Ide másolom Pamina blogjából a feltételeket:


"Nos, akkor legyen nekünk is egy ilyen.

Netszerte, külföldi oldalakon számos díjat láthatunk, amit a bloggerek egymásnak adományoznak. De hogy ne őket utánozzunk (Kreatív Blogger), ezért úgy gondoltam, a magyar blogszféra díjazottjai az Alkotó Blogoló logót legyenek hivatottak viselni a blogjukban.

A feltételek igen egyszerűek. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.

1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :)

Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múik. Aztán aki úgy érzi, büszke a díjra, kiteheti az oldalsávba :)"

Megjegyzések

idi üzenete…
gratulálok.biztos is hogy megérdemled.Nagyon kitartó és segítőkész emberke vagy.Sok ilyet kívánok magunknak,mindenkinek;o)
mmama üzenete…
Gratulálok sok szeretettel.
Amaranta üzenete…
Nagyon köszönöm nektek :-)!

Népszerű bejegyzések