Alkotói szünet :-)

Az utóbbi három napban nemigen kézimunkáztam (igaz a szombat és a vasárnap e téren nagyon intenzív volt, hiszen mindkét nap mackót varrtam). Itt volt a nagyi és unokázott, én pedig kihasználtam az alkalmat és alaposan nagytakarítottam (illetve lakást átpakolásztunk), és veteményest rendeztem (értsd: az égig érő dudvát huzigáltam kifele, mert kultúrnövény már nemigen volt benne). Lehet újra vetni a borsót, salátát, spenótot, zöldbabot, talán még a karalábét is, mert a hideg időkig beérik. Nekem amúgy is jobban szoktak a másodvetések sikerülni.
Viszont szépen terjed az eper, így újabb ágyás készül majd augusztusban és sajnos virágoznak a krizantémjaim, mert ugyebár Margit nap után nem csíptem vissza, ellenben nagyon szépek.

Holnap végre megérkezik Lady Aurora, már nagyon várom! Biztos, hogy varrni fogok a következő másfél napban, sajnos a hétvége a tereprendezés jegyében telik majd, talán 1-2 órát le tudok majd csípni belőle.
Legelőször biztosan mintakönyvet varrok majd, az első művem mi lesz, azt még nem tudom...

Megjegyzések

Kicsoda üzenete…
en mikor megvettem a gepem es ki akartam probalni a tuzesmintakat ezt csinaltam http://www.flickr.com/photos/kicsoda/467050399/ es egy taska...ketto:-) lett belole.

Népszerű bejegyzések