Nadrág kisfiamnak :-)



Tegnap éjjel sikerült végre komolyan gép elé ülnöm. Nagyon kellett már egy új játszónadrág a kicsi fiamnak. Anyagom volt hozzá, de sajnos szm-et nem találtam hozzá.


Végül lerajzoltam egy mostani nadrágjáról, kicsit izgultam, mert nem szeretek szm nélkül varrni. Az Aurorám nagyon jól vizsgázott, elég sok tűzés van a nadrágon olyan helyen, ahol több réteg anyag is van és gyönyörűen megbirkózott vele. Az összeállítást a 31. sz. lock öltéssel csináltam, vettem a géphez külön talpat (2. sz. ovelock talp), mert elég sokat szeretném használni majd. Mondjuk húzós volt, de a mostani tapasztalatom alapján be fogja hozni az árát. Szépen dolgozott :-)


Már fel is avattuk a ma esti sétánál. Most csak ilyen képet tudok mutatni róla, mert a fiatalember egy pillanatra nem állt meg. Később teszek fel még képet csak a nadrágról is.

Megjegyzések

ezkriszti üzenete…
Teljesen jó. Krapek is, nadrág is.
kastanie üzenete…
jó ez a mozgóképfelvétel:-) mostantól sorban varrhatod a nadrágokat, van már szabásmintád:)
Amaranta üzenete…
Köszi Lányok!

A nadrágon még aznap este fűfolt esett, mindkét térden, kimoshatatlanul, úgyhogy jöhet a többi naci!

A képeket a férjem csinálta :-)

Népszerű bejegyzések