Díjat adtam :-)_először


Sokat gondolkodtam, hogy ki legyen az a két ember, akinek tovább adom az "Alkotó Blogoló" díjat. Nagyon sok mindenkinek szerettem volna, de választanom kellett. Most direkt nem nézem meg, hogy ki kapta már meg...


Az első 100%-os választásom Exiefo, azért az óriási kreativitásért, ami benne lakozik, a kitartásért és a sok-sok segítségért, amit már eddig is kaptunk tőle. Az elkészített és közkincsé tett tan-anyagokért és személyesen azért, mert már "helyre tett" néhányszor néhány kedves szóval, egy-egy mondattal, amikor szükségem volt rá.


Bár lehet, hogy egyszerre kellene, én a másik választásomat később teszem fel.

Megjegyzések

mmama üzenete…
Kedvesem ! sikerült meglepned.
Köszönöm, hogy gondoltál rám.
Érdekesnek találtam az indoklást, de igaznak. A kreativitás Isten adománya
nem érdem.A kitartást belém nevelték,
amit én is igyekeztem továbbadni,
több kevesebb sikerrel. A segitség,
amit Ti igy hivtok, az nekem azonnali
reakció, ez jön zsigerből.
A helyre tevés ? az a megélt tapasztalat folytán ott van, van aki
nem szereti, ha mondom.
Mégegyszer nagyon köszönöm, boldoggá tettél.
Igyekszem az elvárásoknak megfelelni, mint ahogy a blogom
első oldalán irtam is, nyitott
vagyok mindenre, és mindenkire.
Szömörce üzenete…
Amaranta gyere nézz át egy kicsit hozzám is :)

Népszerű bejegyzések