2012/04. Fonalfaló - Puncs-vanília horgolt poncsó és kalap Aurának

Miközben horgoltam, a számban éreztem a puncs és vaníliafagyi ízét, orromban az illatát. Elképzeltem, milyen édes is lesz a poncsóban és a kalapban az én kis hercegnőm...

A valóság persze az, hogy nemigen tetszik neki. Most nem tudom, hogy csak a betegség miatt van ez így, vagy végleges a döntése. Azért felpróbálta, hagyta is magát fényképezni benne egy rövid ideig.

Ezzel a fonallal dolgoztam már korábban is, ebből készült tavaly a lila kabátja. Érdekes, hogy azt is horgoltam. Akkor határoztam el, hogy készüljön ilyen poncsó és kalap is, a fonalat is ebszereztem, de csak most tavasszal tudtam hozzáfogni. Igaz a télen nem is tudta volna hordani. Lehet most sem fogja.

A kalap ugyanaz majdnem mint a lila, csak lusta voltam előkeresni a mintaleírást, ezért emlékezetből kötöttem, így is jó lett. Találtam itthon vaníliafagyi színű szaténszalagot, pont akkorát, ami elég volt körbe, és még masnira is futotta.



Mivel megtetszett a minta még a lila kalap horgolásánál, ezzel készült a poncsó. Csak az aljára került körbe virágdíszítés. A nyakába körmöskével készült a zsínór, és pom-pom-ot kapott, bár először virágot kezdtem horgolni rá, de nem tetszett.





Fonal: Micro-acryl keverék
Tű: 3-as horgoló
Modell: saját :-) és a kalap egy régebbi Fürge Ujjak gyerekszámából emlékezetből készült
Méret: 2-4 év
Felhasznált fonalmennyiség: 350 gr
Összes felhasznált fonalmennyiség: 1041 gr 350 gr = 1391 gr


Megjegyzések

Macus üzenete…
Nagyon szép!
Névtelen üzenete…
Nagyon szép lett!Nekem nagyon tetszik!
mmama üzenete…
Nagyon szép az együttes , de Aura gyönyörű !

Hiába bármit is csinálsz jól sikerül:-))
Amaranta üzenete…
Köszönöm szépen :-)!

Bízom benne, hogy megszereti.

Mmama!
Zavarba hozol...
Paat üzenete…
Szuper egyedi és igényes szett, gratula! Olyan édes habcsók benne a kisasszony, biztos beleszeret idővel:)

Népszerű bejegyzések