2012/03. Fonalfaló: Írmintás, sportosan elegáns pulcsi Agenornak

Ezt a kis pulcsit még az őjév napján kezdtem el kötni, és igazából január közepére már el is készült, de csak most jutottam el odáig, hogy le is fotózzam. Ez van kérem.

Csavart minták, a széleken rizzsel. Annyiban más, mint az eddigiek, hogy körben kötöttem az ujja kivágásig. Itt hezitáltam, hogy raglán legyen, vagy hagyományos, de a minta miatt a hagyományos mellett döntöttem V -kivágással, meg azértis, mert alapvetően ingekhez fogja felvenni a fiatalúr :-)  Ennyi, nem bonyolult, de nekem nagyon tetszik.

Fonal: Barka, Naptánc (sajnos már nem kapható, pedig klassz, könnyen köthető, és mozgalmas)
Tű: 5-ös bambusz körkötőtű
Modell: saját :-)
Méret: 104-110 (kicsit még nagy)
Felhasznált fonalmennyiség: 200 gr
Összes felhasznált fonalmennyiség: 841 gr + 200 gr = 1041 gr (ezzel átléptem a publikált 1 kg-ot)


Megjegyzések

Hegemony77 üzenete…
Nagyon szép lett!
Anice kötős blogja üzenete…
Nagyon klassz, egyedi! Nekem nem volt szerencsém ehhez a fonalhoz sajnos :(
Macus üzenete…
Nagyon szép.
Valami hasonlóra készülök egy ideje.
mmama üzenete…
Nagyon csinos lesz a Fiatal Úr :-)
Szömörce üzenete…
Annyira irigyellek benneteket a kötés miatt:)
Amaranta üzenete…
Köszönöm szépen mindenkinek, és bónuszként egy fiatalembeleres képet teszek fel a bejegyzés végére :-)

A kép a szerdai Baba-mama klubos órák alatt készült :-)

Népszerű bejegyzések