2012/02. Fonalfaló: Gombás babaruhatár

Varrtam én még tavaly előtt, az Aura 1 éves szülinapjára egy Waldorf jellegű babát. Nem sikerült úgy, ahogy elképzeltem, nem is nagyon szerették. A nyáron átvarrtam. Vagyis szétszedtem, kimostam, újratömtem. Az arvát is újrahímeztem, a hajához is kötöztem még szálakat, de az meg úgy sok lett. Kicsit zavarja, de nem engedi frizurázni, viszont egyre többet játszik vele. Még alakítok rajta majd, egy csndes délutánon, azok alapján a szempontok alapján, amit Vacskamatival megbeszéltünk, útban a Babavarrós fórum éves talijára.

De közben készült a ruhatára. Amikor megvarrtam, akkor csak ruhát kapott, kötött mellényt és egy pár horgolt cipőcskét. Ezeket most nem tudom mutatni, kivéve persze a ruhát, alatta hosszúszáró alsó van, de annak a varrásáról később.

Most a szívem csücske, gombás szettről lesz szó. Fejben megterveztem már neki, és ha jól állna a kicsi lánynak a zöld, akkor ő is kapna egyet, de sajnos nem. Egyenlőre a kardigán, a sapka-sál és zokni készült el. Még karácsonyra szerettem volna, de bele sem tudtam kezdeni, csak januárban. Sajnos a képek nem lettek valami nagyon jók, de már jó ideje próbálok időtszakítani a fotózásra, de nem akar összejönni. Mindíg lebukok a csajszi előttm, és meghiúsítja.

A kardigán:

Egyszerű lustakötéssel, körben kötve, a felső részen patentkötéssel. Az ujját csíkoztam, mert unalmas lett volna szerintem. Három gomba gombbal csukódik :-)


A sapka-sál:

A sapit körbekötöttem, zoknitűvel, az elején két horgolt gomba van. A sál lustakötéses, átdugós, szintén horgolt gombákkal.


Zokni:

Körben kötve, mint a felnőtteknek :-). Kb bénizokni nagyságú, tehát óriási. A szára csíkos, nehogy unatkozzak kötés közben.

Terveim között szerepel, hogy kap majd egy filccipőcskét és egy táskát is a babalány, valamint a ruháját lecserélném gombásra, ha kapok. Az anyagot már kinéztem. :-)



Adatok:
Fonal: Barka: Libikóka: Nyuszifül, Piknik, Pesto, Szerelem színekben
Tű: 3-as zokni-, és körkötőtű
Modell: saját :-)
Felhasznált fonalmennyiség: 91 gr
Összes fonalfelhasználás: 750 gr + 91 gr = 841 gr

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Nagyon tetszik+ Ha kapok valahol gomba formájú gombokat, akkor megkötöm a lányomnak:)
Amaranta üzenete…
Köszönöm, én is az interneten (teszvesz) vettem, mert boltban a környékünkön nem találtam.

Népszerű bejegyzések