2012/01. Foltvarrás: Húsvéti asztali futó - 2. rész

Még a négynapos tavaszi ünnepünk alatt készültek a hímzések, a délutáni pihenőidő alatt. Este már fáradt vagyok hímezni, olyankor maximum kötök vagy horgolok, ha van hozzá erőm. Az agyamnak szüksége lenne rá pedig.

Az utóbbi napok pedig a betegség jegyében teltek. Köhögnek, folyik az orruk a gyerekeknek, lázuk nincs, de csak a múlt éjjel aludtam. Ma sem fogok, mert Aura nagyon köhög, a gyógyszer most nem segít.

Takarítással éppen ezért sehogyan sem állok, a nappali ablakát sikerült ma megmosnom, és a függönyöket majdnem kivasalnom, röpke három óra alatt, mert közben folyamatosan foglalkoztattak a gyerekek, elmaradt a délutáni alvás, egyszerűen megvétózták. A majdnem pedig azért van, mert az utolsó métereken elromlott a vasalóm. :-(

Viszont dokumentálni akartam a haladást, hátha csoda történik és elkészülök vele idén húsvétig. A hímzésekkel tulajdonképpen majdnem készen vagyok, mert a nagy piros tojás párja van még hátra, és aztán a blokkok összevarrása következik, majd a két réteg összetűzése. Nagyon nem akarom tűzögetni, arra gondoltam, hogy  a tojások, nyuszik körvanálát varrom körbe, és még egy-két helyen megtűzöm. Sajnos kellene a vasaló a továbbiakhoz :-(

Ez megy majd középre (teljesen saját tervezés), próbáltam ritmust adni neki, nem tudom mennyire sikerült, lehet csak én látom bele:

És még egy ilyet hímzek majd, csak ahímzés más lesz kicsit (előöltések kombinációja a Hímzés bibliája c. könyvből):

Bár, a férjem szerint csak sztrájkol, mert túl sokat vasaltam vele, és nincsen semmi baja. Úgy legyen, mert különben holnap vasalót veszünk.


Megjegyzések

KicsiKató üzenete…
óóóóóó... nem találok szavakat... ez tökéletes!!!! imádom:))))

Népszerű bejegyzések