Papírbaba-Rongybaba


Biztos írtam már, hogy egyik gyengém a papírbaba. Gyerekkorom óta imádom őket. Egyszer volt egy nagyon különleges, ami attól volt az, hogy a nagymamám szomszédjában lakó "nagylány" nekem adta. Csodaszép ruhákat csinált (emlékeim szerint) a babájának. Sajnos az iskolában valakinek nagyon megtetszett, úgyhogy többet nem láttam.

Most próbálom összegyűjteni, amihez csak hozzájutok, bár leginkább interneten keresztül, de azért van néhány különlegesebb példány a birtokomban. (majd később, az üresjárataimban felteszem őket)

Luna blogjában is találtam egy nagyon édes családot, és elkunyeráltam tőle. Még színezni kell, aztán bemutatom őket.
Viszont találtam egyet az interneten ami témába vág, mert rongybabák papírbabának megrajzolva :-)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia!

Ezek csodaszép babák!!

De jó lenne megvarrni rongybabának!

Nekem a rongybabák a kedvenceim, még kiskoromba - talán 8 lehettem - amikor kaptam egy akkora rongybabát, amekkora akkor voltam. Előtte pedig egy óriási nyuszit kaptam Keresztanyukámtól, talán akkor voltam 3 - 4 éves. Imádtam őket, mai napig megvannak. Karácsonykor az egyik nagy bevásárlóban volt akciózva rongybaba, annak nem tudtam nemet mondani, egyet hazahoztam magamnak, kettő pedig ajándékba ment. Majd készítek róluk fotót, és felteszem a blogomba. :)
Névtelen üzenete…
Ismered ezt az oldalt?

http://www.gportal.hu/gindex.php?pg=25884018

Telis - tele öltöztetős babákkal :)
Amaranta üzenete…
Ezen én is gondolkodtam, mármint, hogy olyan jók lennének babának is. Talán majd egyszer :-)

Köszi a linket, kincsestár!!!
katafolt üzenete…
:-)nekünk a szomszéd nagylány papirmacikat rajzolt,majd én is a gyerekeimnek,szerették öltöztetni.
A maci kisebbeknek nagyon jó,mert bumfordibb,nem olyan vékony keze-lába,kis kezek könnyebben boldogulnak vele.
ÉvaZsuzsanna üzenete…
Évtizedek óta nem is gondoltam rá, ám a múltkoriban húgom említette, hogy mennyit játszottunk az öltöztető papírbabával. Most, hogy legkisebb unokám rajzolgat, Neki akarom megmutatni gyermekkorunk kedvenc játékát. Még előtört emlékeimből egy olasz dal a PAPÍRBABA töredéke: "Papírbabámat nem adnám másnak..."
Szeretettel üdvözöl egy ötunokás anyabanyanagyanyó

Népszerű bejegyzések