Elefántos quilt_1. rész

Körülbelül egy hónapja kezdett foglalkoztatni, hogy a nappaliban a tv főlé új kép kellene a falra. Azt találtam ki, hogy egy elefántcsalád pont megfelelne erre a célra. Nem akarom nagyon komolyra venni, de babásat sem akarok, mégis csak a nappaliban lesz. Jó néhán képet végignéztem, végül ihletadónak ezekre esett a választásom:


Azt már tudom, hogy az elefántokat milyen anyagból csinálom, de sajnos az alappal bajban vagyok :-(! A keret is nagyjából megvan. Azt hiszem a következő napokban kiforja majd magát...

Megjegyzések

Julcsi üzenete…
Hé, te sem alszol:-)
Elvina üzenete…
Szia! Hmm... csak egy kicsit magyarul beszélek. I just noticed that you have my blog here! Thank you for visiting and welcome again! Do you have Tilda-stuff in Hungary?
mmama üzenete…
nagyon kiváncsivá tettél,
várom, mi lesz belőle
Amaranta üzenete…
Julcsi!

Általában éjszaka, vagy alvásidő alatt netezek, mikor, hogy jön össze.

Exi!
én is kíváncsi vagyok rá, hogy meg tudom-e csinálni. Még az anyagkeresés fázisban vagyok mindíg,és arra gondoltam, hogy 1:1 méretben csinálok hozzá majd tervrajzot.

Elvina!

Köszönöm, hogy benéztél hozzám! Sajnos nálunk nem lehet Tilda-s termékeket kapni. A Tone Finnanger könyvei közül fordítottak le hármat magyarra eddig, azokat lehet megvásárolni.
Thanks, I am glad that you visited me. Unfortunately Tilda-stuff is not
available in Hungary.
Three books from books of Tone Finnanger have been translated into
Hungarian, these books can be purchased here.

Népszerű bejegyzések