Milyen lesz a 2011-es évem?

Na ezen sokat gondolkodtam, de valahogy olyan előérzetem van, hogy nagy változások elé nézek. Már az is annak számít, ha nyugis és békés lesz ez az év, ha mindannyian egészségesek és derűsek leszünk.

És persze vannak egyéb vágyaim is, és ha már csak a töredéke teljesül azoknak a változásoknak, amelyekre vágyom, már elégedett leszek.

Pld:
-Mindíg legyen rend és tisztaság körülöttem, ez azért fontos, mert nekem a rendrakás a legnagyobb kihívás. Ami másnak egyértelmű, az nekem napi szinten küzdelem.
- Szeretném örömömet lelni a főzésben, mert most muszályból csinálom.
-Valahogy szeretném, ha jobban együtt lenne a család. Tudjátok olyan filmboldogan néha. Nem mindíg, mert olyan nem létezik.
- legyen nagyobb türelmem a gyerekekhez, bár az utóbbi kétg napot nem kiabálnám el.
- HA lelkiismeret furdalás nélkül tudnék idöt szakítani a kretív tevékenységeimre.
- Szeretnám, ha kibővíthetnánk a házunkat, hogy kényelmesebb legyen és ha nem is az életünket, de jó pár évet kényelemben és békességben itt tölthetnénk.
Ezekre vágyom a legjobban...

Plussz:

Jövőre ne fujja el a szél a Betlehemet a faluban, amelyen sokat dolgoztunk, és NE LOPJÁK KI A KISJÉZUST A JÁSZOLBÓL!!!!!!!

Nem is értem ki képes ilyesmire.

Megjegyzések

mmama üzenete…
Kívánom hogy teljesüljön minden álmod.BUÉK.

Népszerű bejegyzések