Kötött kabát tavaszra Aurának

Szobafogségban vagyunk, azért bent készült a kép.( Nagyon kancsal a lány?)
Még őszre szerettem volna, de aztán nem maradt rá időm, úgyhogy a héten készült el. Nem is baj, mert így kötöttem rá effektfonalból díszítést. Így sokkal jobban tetszik. Nem egy bonyolult az egész, csak a vállán van varrva, és az ujjai. Franciakapoccsal záródik egyenlőre, és a pom-pomok horgolt gömböcskék rajta.

Nem biztos, hogy megtalálom a fonalat, amiből készült. A Müllerben vettem, nem volt drága, tiszta akril, és két szálával kötöttem, hogy legyen tartása és jó meleg legyen.



Megjegyzések

Irenka üzenete…
Tetszik! Olyan hercegnős, amit annyira kedvel a legtöbb kislány.
Aledi üzenete…
Tündéri!
Anice kötős blogja üzenete…
Remekül áll neki a kék! Csinos a kabátka!
agibo üzenete…
Nagyon jó kis cuccost kötöttél. A lány tüneményes, de ki mondta, hogy kancsal?
A húgomat is gyötörték annak idején ezzel. Még szemüveget is kapott, amit mindig eldugott, mert nem látott benne. Aztán békén hagyták, felnőtt, s mostanában a szemész főorvos násza azt mondta egy szemvizsgálat után, hogy soha sem volt kancsal. Néha ugyan egy kicsit kuszán néz, ha nagyon fáradt, de ezek szerint ez nem számít kancsalságnak. :-)
Amaranta üzenete…
Köszönöm szépen lányok!

Irenka, nekem ez eszembe sem jutott, mármint, hogy hercegnős, pedig tényleg olyan :-)

Aledi, köszi, büszke is volt benne magára :-)

Anice, ugye, hogy lányon is szép a kék? Mostanában valahogy el is felejtik.

Agibo, köszi neked is. A védőnőnk kínoz vele (gyébként nagyon szeretem), de szerintem sem az. Ennek ellenére valószínű, hogy a szemészeti vizsgálatot nem ússzuk meg. Én is összenéztem pedig gyerekkoromban.
mmama üzenete…
Ez tüneményes ! a kis csinoska :-)

Népszerű bejegyzések