Életem első kötött zoknija :-)


Rengeteg sebből vérzik, de az enyém és meleg, leteszteltem. Néha, ha már napok óta nem tudom kipihenni magam rendesen, nagyon tudok fázni, és jól fog esni a lábamnak.

Jucuu útmutatása alapján kötöttem, ezúton is nagy-nagy köszönet neki, nélküle nem mertem volna belekezdeni. A rövidített soros sarokmegoldást választottam, az jobban tetszett.
A szára direkt rövid, mert nem szeretem, ha hosszú, viszont a talp része hosszú lett, legalább másfél centivel hosszabb mint a lábam, mert a mosás után ennyit engedett a fonal, ami egyébként Regia a Müllerből. Mivel nem akarok kultúrsokkot okozni :-DDD, ezért így hagyom, mert majd pamutzoknit húzok alá.

Az orrát a salát fejem után csináltam, azt hiszem még dolgozom rajta, hogy tökéletesebb legyen, mert most minden, csak nem az, de nekem az nem tetszik, hogy mondjuk négy helyen is fogyasztok, azután meg a megmardt szemeket egyszerűen összehúzom. Arra pedig nem volt türelmem, hogy másfajta megoldás után kutassak, a neten találhatók közül. Néha nagyon béna ám az agyam az ilyenekhez.

Megjegyzések

mmama üzenete…
Nagyszerű !
Ahama üzenete…
Gratula, annyira egyenletes a kötés, hogy abból még azt sem mondanám meg, hogy kézi, de első zokni ...! Nagyon jó lett.
Zsófi üzenete…
Heló!

Hogy ne keress nagyon sokat: az öltést úgy hívják, hogy kitchener's stitch. (Én úgy hívom, hogy kívülről-belülről öltés: mert az első láncszembe kívülről öltök, a másodikba belülről... - harisnyakötés esetén.) Elég sok videó található a you-tube-on róla. :-D
Amaranta üzenete…
Mmama, köszönöm!

Ahama, nagyon aranyos vagy, de azért ennyire nem jó. Zoknikötőtűvel pedig sapkát kötöttem már párszor, van benne, talán azért egyenletesebb a kötés.

Zsófi, nagyon szépen köszönöm, már meg is nézegettem párat, csak, hogy szokjam :-) Nem biztos, hogy magamtül megtaláltam volna, legalábbis rövid időn belül.
Anice kötős blogja üzenete…
csinos a zoknid és én sem látom rajta, hogy az első-nekem sokkal több sebből vérzett-lehet, azért nem kötöttem azóta sem sokat.
Vacskamati üzenete…
Tök jó! Ügyes vagy, hogy külön fonalból kötötted a sarkot és orr részt, így könnyebben javítható. Én is a kitchener stitch-eldolgozást szeretem használni. :D A kultúrsokkot nem értem (olvastam), miért fontos, hogy pamutzokni legyen alatta? Én pont azt szeretem, ahogy a gyapjú melengeti a lábam. :D
Jucuu üzenete…
Most jót mosolyogtam. :)
Nagyon szép lett a zoknid, örülök, hogy segíthettem a leírással.

Népszerű bejegyzések