2009. január 21., szerda

Tengerszem színű téli szett_második felvonás_Kézmelegítő_leírással + ráadás

Végre elkészült a kézmelegtő is, közreadom a leírásátis. Plussz kötöttem még egyet, itthonra is, jó vastag fonalból, ami vagy 15 éves kb. és valamikor kámzsanyakú pulóver készült belőle. Sajnos a nevére már nem emlékszem, viszont jó meleg, csak kicsit bolyhosodik :-(. Ezért is készült itthonra. Minden maradék fonalat elrakok, még akkor is, ha pár méter csak. Most éppen jól jött. Először egy nagyobb gomolyagot találtam meg belőle pár napja, gyorsan kötni is kezdtem, de már csak néhány sor kellett volna, mikor elfogyott. Az volt az érzésem, lennie kell még pár dekának, és igazam volt, mert ma megtaláltam, és befejeztem. Annyi fonalam van, hogyha egy évig csak kötnék, talán akkor érnék a végére. Meg a nagy pakolászás közben találtam jó néhány vip-et is :-)

Tengerszínű "egyujjas" kézmelegítő:

Nagyon egyszerű egyébként.

Hozzávalók:
BASICS Stop Print (Lana Grossa)
70-80 gr., száma: 411, színe: tengerszem (saját elnevezés :-D) 4-es kötőtű

42 szemre kezdjük és 29 cm-t kötünk a dupla patentmintával, a következő beosztással:
1 sor: szélszem, *2 sima, 2 fordított *, szélszem (a ** közötti részt ismételjük)
és minden további sor: fedetten kötjük.
29 cm elérése után a szemeket úgy kötjük le, ahogyan mutatkoznak. Összevarjuk a kézmelegítőt, felülről 7 cm-t számolva 4, 5 cm-t kihagyunk a hűvelykujjnak.

A nagyujjhoz felszedünk 18 szemet 3 (6-6-6 szem) harisnyakötőtűre elosztva. 4 cm-t kötünk, majd az utolsó sorban lekötjük a szemeket, ahogy mutatkoznak.

13 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jó lett!Köszi a leírást!

Amaranta írta...

Szívesen :-)! NAgyon gyors vagy!

Mamis írta...

Blogolvasó lettem most...

mmama írta...

Ez nagyon jó, már én is gondoltam
hogy csinálnék , de már csak jövő télre lesz belőle valami.

Timici írta...

szuper mindkettő, gratulálok! és köszi, hogy leírtad, hogy készült:o)

Elizaniko írta...

De jók lettek ! A bordó azért egy kicsit jobban tetszik...

Amaranta írta...

Mamis!
Hogyhogy csak blogolvasó?

Mmama!
Te kötni is tudsz? Mert mindíg a horgolást emlegeted.

Timici!
Köszi, és nagyon szívesen!

Elizanko!
Remélem nem ábrándítalak ki, de inkább sötét terrakotta színe van, csa a vakus fényképezés miatt látszi bordónak.

Abile írta...

Köszönjük a leírást! Szuper!

Anice kötős blogja írta...

Nagyon jók lettek és a leírás is!
Mikor fogsz megint tűnemezelni?

Amaranta írta...

Tűnemezelni? Már kellett volna, de csak a jövő héten kerül sorra sajnos. Miért kérdezed?

bruercsi írta...

Köszi a leírást, nagyon jó volt! Meg is kötöttem és a fejpántot is! Nézd meg, ha van kedved! :)

mmama írta...

Nagy a csönd, nagy munka készül ?
Azért egy kis játékért menj már a
szomszédba, pl : hozzám.

disa írta...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫