Verdák-függöny a kishercegnek :-)


Szerdán bent sétáltunk Szfváron, és az egyik lakástextil üzlet kirakatában Verdák mintás anyagra bukkantunk. Fiatalember is észrevette ezért tapsolva örült nek. Mivel éppen esedékes volt a szobájában a függönycsere, gyors telefon ment Apának, hogy vehetünk-e (elég húzós volt az ára). Üzletbe be, a kicsi herceg türelmetlenül toporgott, hogy mikor kapjuk már meg az anyagot.
Gyorsan haza, aztán ki is mosta a mosógép... keveset hagytam rá, 5 cm ment össze, pedig direkt csak harminc fokon mostam. Ráadásul még görbén is vágták le. Sajnos nem tudtam teljes odaadással figyelni, mert pakolt a fiam közben. Szóval rövidke a fügöny, de lehet rajta segíteni egy keskenyebb összehúzó szalaggal, de majd csak a jövő héten, mert ma nem volt erőm bontani. Hétfő reggel ez lesz az első.
Azért, hogy ne legyen egyszerű az életem (persze saját magamnak bonyolítom...), varrtam hozzá áttetsző függönyt is. Ugyanis kimaradt egy autóminta. Valamikor a Yyskbe, vettem félméteres organzacsíkokat, többfélét. Most nagyon jól jöttek, pont ez kellett nekem!
Lapfüggönyszerűen oldottam meg: kék, piros és sárga csíkokat varrtam össze. A sárgára kétoldalas vetexel felvasaltam az autómintát, majd vékonyan körbecikkcakkoltam.
Ezzel meg az a gond, hogy felpöndörödik, úgyhogy ez eléggé kudarc most számomra, de ruhacsipeszeket csiptettem rá nehezéknek, és ígéretsen simul.
Folyt. köv. a javított változattal, hétfőn!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések