Matróz stílus


Ennek a stílusnak egyes darabjai, nagyon közel állnak hozzám. Egyrészt a színeit is kedvelem, másrészt valahogy szabadnak érzem magam bennük :-)
Újra feltettem, mert bénán töröltem az előző posztot, és itt kérek elnézést (ha jól emlékszem, de ha nem sikítson) ) Mónikától, aki kedvesen megjegyzést is hagyott. Ez van, sajnos elbénáztam :-(


A ruhadarabok nagyjából meg is vannak, na nem azok amik a képen láthatóak, hanem csak hasonlóak. Kabát, fehér és csíkos póló, táska (hosszába csíkos az igaz, de ilyen termetes darab), a cipő (nem ennyire nemes, csak vászon) és a kendő, amit ugyan utoljára hagytam, de csak azért mert regélni fogok róla.

Az ezévi, Babás talin kaptam a húzogatós játékban, és Ezkriszti festette a saját kezével, ráadásul tiszta selyem!
Matróz stílus

Matróz stílus by amarantamama featuring sailor jewelry

És, hogy lássátok nem a levegőbe beszélek, itt egy kép a csodás kendőröl. Jó érzés viselni, és ami fontos, sokkal nemesebb, mint az összeállításban látható modell. Hiszen kézzel készült, szeretettel, és nagyon kedves nekem az, akitől kaptam.

Nem gyakran fogok ilyen képeket feltenni, összesen 4-et készítettem eddig, abból kettőt a télen, de ezekkel terveim vannak, és a jövőben is olyanok kerülnek csak ide, ami valami hasonlóságot mutat a saját ruhatárammal, mert az majdnem biztos, hogy egyezést nem fog :-), és csakis azért, hogy bizonyítsak magamnak.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések