2012/05. Babavarrás: Pásztor, vagyis tavaszi fiúbaba az ovinak

A neve Pásztor, Andráska szerint, akkor legyen :-)

Babarózsánál már elmondtam, hogy nem egynapos projektek :-). A mai napon elkészült végre a du-i pihiidőben az ing, mellény és nadrág hármasa. Így felöltöztethettema  a fiunkat.



Gyorsan kirohantam vele, meg a kislánnyal és csináltam még világosban néhány képet. Remélem reggel még sikerül jobbakat is készítenem, mielőtt az oviba kerülnek. Nem készült túl sok kép, mert már késő volt és elfáradt a napi hancúrban a legény :-)


Eredetileg Mini Manót szerettem volna varrni, de nekem a babáim öbálló életet élnek, és csak kevés esetben tudom tartani a tervet. Csakis akkor, ha már kitaláltam őket. Ezekkel a babákkal nem ez volt a helyzet, menet közben alakultak. Pásztor arca is hímezve van természetesen.




A haját pedig rátűnemezeltem a fejére (Pjulcsi csodás babáinak a fejére kerül fel tűnemezeléssel a haj, de egészen másként néznek ki...). Jó lett volna, ha van szalaggyapjúm, de az természetesen ebben a színben nem volt itthon. Most egy nem túl szerencsés kép következik...



És íme a ruhatára, ing, mellény, nadrág, cipő.


Az ing fehér, húzott nyakkal, ujjal. Meglepően könnyű volt elkészíteni :-)



A mellény hobbyfilc, népi folttal feldobva, egyben szabva, csak a vállán varrva, friss zöld színben.


A nadrág még gyűrött sajnos, mert csak akkor tudok vasalni, ha már alszanak a cseppek :-(. A szabása unyan az, mint a Babarózsáé, csak nem virág, hanem foltdíszt kapott, és a mellénnyel ellentétben ezeket géppel varrtam fel.



A cipője fűzős lett :-), és nagyon rossz kép :-(



És itt van Pástor, ruha nélkül, a lába másképp lett felvarrva, mint a lánynak, a szabásminta u.a. 



Ha holnap reggel van egy kis szerencsém, sütni fog a napocska, és tudok jobb képeket is készíteni. Akkor a rosszakat majd lecserélem.


Megjegyzések

Silvia üzenete…
hola, he conocido su blog y me encanta su trabajo, que muñecos mas originales, le sigo y le invito a mi blog si quiere conocerme. Besitos

http://silvia-artesaniadelsur.blogspot.com

spbavg1@gmail.com

Népszerű bejegyzések