Varrtam...


De csak kicsit és csak a felét én. :-)

Szóval a szomszédasszonyom, miután látta a nadrágból átalakított szoknyámat, beállított néhány méter, kb. 40 cm széles anyaggal. A kismamablúza alsófodrát bontotta le, maradt egy klassz blúza, meg ez az anyagdarab, aminek az a
lján nvolt egy keskeny fodor. NAgyon tetszett neki az anyag, mert szerintem is klassz a mintája, az anyaga meg pamutbatiszt. Szoknyát szeretett volna belőle, meg a lányának (aki jeleneleg erőst pályázik a menyem titulusra, a kisfiam nyilatkozata alapján: Én Nikolt fogom elvenni feleségül!) kisruhát, vagy szoknyát.

Az ember ugyebár szívesen varr a leendő menyének, meg a nászasszonyának :-))))

A szoknyának nincs derékpántja, alábélelve lett a derekánál, oldalt cipzárral. A kisruhát csak begumiztam néhány sorban felül (cikcakkal átvarrtam a gumicérnán), majd kapott pántot, amit masnira köthet. HA az anyuka 1-2 év múlva is ilyen csino
s marad, akkor a pántokat levéve, Nikol még mindí
g hordhatja szoknyaként és továbbra is összeöltözhetnek.
Ilyenek lettek:

Megjegyzések

mmama üzenete…
Hú de jól beosztod az idődet , már varrni is jut belőle .
Ez igen :-)
Amaranta üzenete…
Azért nem egy nap alatt készült ám el,annyira ügyes nem vagyok. Na de ma mit varrtam!?!

De azt csak holnap, mert még festeni is kell :-)

Egyébként mindíg a te tanácsaid járnak az eszembe, íés így azért sikerül :-)

Népszerű bejegyzések