Mentegetőzés


Már a Babavarrás topicon mentegettem magam, de most itt is megteszem. Elnézést mindenkitől, akinek esetleg nem válaszoltam, de most nagyon el vagyok havazva itthon, és közösségi munkával is. Ha viszont leülök a nethez, akkor nincs időm másra. Sajnos ez a hét ilyen lesz, de utána itt leszek megint (És ezt nyugodtan lehet fenyegetésnek is venni!).


Azért varrok (majd mutatok képeket), még kertezem, és sokat vagyunk kint a kisfiammal, mert úgy gondolom, ezt a gyönyörű őszi időt érdemes kihasználni. Most egyedül szervezem a faluban a Baba-mama klubbot (ez a közösségi munkám), és a tegnapi napom délelőttje a játékok lemosásával telt. Még a jövő hétre is akad majd tenni való, mert a játszó szőnyeget és a plüss állatokat mosni kell, de erre nem maradt kapacitásom már a héten. Ma délután már beindulunk! Ez persze további szervezéssel jár majd még, de már nem lesz ilyen szoros.


Mmama, Bea és Judit!


Köszönöm, hogy rám gondoltatok a játékkal kapcsolatban, és fogok is majd játszani veletek, de ezt is ajövő hétre halasztanám. Kérlek, ne haragudjatok érte!


Lele!


Itt válaszolok neked is, nyugodtan vegyél fel a bloglistádra, én csak örülni fogok neki :-)


Akkor én a jövő hétig el is köszönnék, persze megleslek néha titeket, de csak nagyon gyorsan, és csak azért, hogy megnyugodjon a lelkem kicsit. Jövő héten aztán beírogatok mindnekinek!

Megjegyzések

36évi üzenete…
Sok sikert és jó babázást mára!
Klassz dolgot csinálsz! :)

(én a helyi babaklubban ismertem meg a foltvarrást, tudom, hogy jó hely.)
mmama üzenete…
- meg van bocsájtva !

Népszerű bejegyzések