Ékszerszett matróz stílusban

Nagyon régen írtam, mert egyszerűen nem volt kedvem hozzá. nagyon nem megy nekem a fotózás, és a sok szép hangulatos blogok mellett, az enyém olyan szürkének tűnt, az amatőrnél amatőrebb, sőt, sokszor magyon rossz képeimmel. Mivel fotózni  továbbra sem tudok, és már nem is fogok tudni, túlléptem a dolgon és aki ezek után még kíváncsi lesz rá, úgyis megnézi, a rossz képek és  a helyesírási hibáim ellenére. A fentek azt is jelentik, hogy gyakrabban jövök majd ezentúl.

Sok minden készült az évben, lehet, hogy fel is fog kerülni belőlük néhány, de most a legitóbbival jövök. Nagy kedvencem a matróz, vagy tengerész stílus így nyáron. Szerintem jól variálható, sportos, kényelmes, és mégis van benne csipetnyi nőies elegancia. Egy életérzést sugall, még ha nem is bontunk vitorlát közben. Részemről a klasszikus színösszeállítást kedvelem, még akkor is, ha éppen az nincs divatban, tehát maradok a kék-fehér-piros vonalon. Könnyebb is így egy több évre szóló alapruhatárat összeállítani.

Most viszont szakítottam egy kicsit a saját hagyományaimmal és a csíkos mellé becsempésztem némi pöttyöset, a színek a régiek.

Nem voltak ilyen stílusú ékszereim és már nagyon kívánta a ruhatáram, már a csak az egyszínű, aránylag simavonalú pólók miatt is.

Ezek készültek, boldogan hordom őket, bár mondenhol feltűnést keltek bennük, amihez már van annyi önbizalmam immár, hogy ne zavarjon.


Fülpevaló:

Nyaklánc:

Karkötő:

Aurának is jutott egy hajpánt a rucijához, ez már nem yo-yo-kból készült. Hasonló stílusban fog majd egyéb kiegészítőket is kapni hozzá.

Még tervezek készíteni magamnak egy kitűzőt és hajgumit és/vagy csattot is, majd meglátom. Minden esetre sok régi gomb helye felszabadult így.


Megjegyzések

Lele üzenete…
Isten hozott vissza "blogországba. Igaz én se vagyok a legrendszeresebb blogíró. A nyaklánc megtetszett nekem, biztos vagyok benne, ha lányaim meglátnák, ök is szeretnének majd. Hogy kell elkészíteni? Ez a szin kombi pedig örök életü.
Amaranta üzenete…
Köszönöm szépen :-) Jó volt visszatérni, most már bánom, hogy nem írtam évközben.

Írok az elkészítéséről egy bejegyzést, mert így hosszú lenne. Remélem még ma összejön.

Népszerű bejegyzések