József...

Jó régen írtam, de peregtek az események. Nem unatkozunk így Advent idején. A Betlehemünk már réges-régen áll, sajnos Vadhálóval van lezárva a biztonság kedvéért. A teljes Betlehemet majd dec. 21-én fogom megmutatni.

Józsefről írnék néhány gondolatot. Neki a testét szabtam kicsit át, karcsúbb lett, és rövidítettem a végtagjain, bár lehet, hogy kicsit túlzásba is vittem, de felöltözve szerintem egész jó. Az ujjaiba neki is tettem zseníliadrótot, hogy kicsit természetesebben álljanak az ujjai.

A fején is igazítottam annnyit, hogy új állvonalat kapott, és felső szempillasort, meg szemöldököt és természetesen füleket.

Meztelenül nem valami szép, de talán  ruhában nem olyan ilyesztő.




A ruházatához nem nyóltam, kiegészítésként kapott a házaspár egy-egy pár csizmát (eddig csak be volt tekerve a lábuk), igaz farmerből, mert csak ilyen alapanyagom volt itthon. Mindenképpen kellett, hogy legyen azért valamilyen tartása. Jövőre majd megfestem barnára, hogy korhűbb legyen.

A képek felrakását holnap folytatom, egyenlőre csak ennyit találok.

Megjegyzések

Szömörce üzenete…
Áldott Karácsonyi Ünnepeket Nektek is!

Népszerű bejegyzések