Horgolt kitűző, avagy lányosítsuk a fiúkabátot:-)

Bejött a nagy hideg, és az hagyján, hogy nincs időm nyakamba venni a  várost és kabát után kutatni, de ha elém is akad egy-egy lánykabát egyszerűen nem tetszenek, és nem akrok érte 7.000,- Ft ot kifizetni (igaz, 1000,- Ft-ot sem).

Viszont nagyon jó kis kabátja volt anno Andráskának (bocsánat, újabban csak András), AG-re kicsi, Aurára viszont pont jó. Csak ugye fiúkabát- Ha már kötöttem neki azt a szépséges szettet (tudoma z öndícséret..., de akkor is maradéktalanul elégedett vagyok vele,és ez nálam igen ritka), adta magát a horgolt virág kitűző. 

És nem csak nekem (megint az öndícséret ugye...), de Apának is tetszik, és ez nagy szó. A leányzó meg nem tépete le a kabátról, sőt a tesó sem, pedig ő az ilyesmivel nem viccel, András(ka) meg egyenesen dícsérte, szóval sikertörténetnek könyveltem el, úgyhogy az kerlányok is kaptak a szettjük mellé egyet-egyet.

Barka Felhőből készült, és hátulját hobbyfilccel befedtem és arra varrtam a biztosítótűt. Így sokkal könnyebben kezelhető és szebb is.

Fonalfogyasztás: kb. 8 gr + 17 gr

Összes fonalfogyasztás: 1062 gr + 17 gr + 8 gr = 1087 gr.

Megjegyzések

Aledi üzenete…
Nahát, ez tényleg szuper ötlet. Gyönyörű a szett is, nyugodtan dicsérd csak, ami tény az tény.

Népszerű bejegyzések