Az elmúlt két hétben készült

Csak lusta voltam blogolni. Ha végre leültem a gyerekek pihenőideje alatt, akkor inkább a fotelbe és kötöttem, mint a gép elé. Ugyan ez volt a helyzet este is arra a félórácskára.

Azért elkészültem egy nyári blúzzal, meg belekezdtem 4 másikban és kész is a hátuk, meg horgoltam 3 mosogatócsutakot szivacs helyett, mert untam már, hogy hetente kidobok egyet.

Készül még horgolt felső, és varrni is szeretnék majd. Holnap postázom a szemmaszkokat azoknak, akik címet küldtek, elnézést, hogy csak későn, de így jött össze. Mikor már postára tudnék menni, addigra bezár (du. kettőkor), viszont mától szabin van Apa és így van ki nézzen a gyerekekre, amíg ellógok a postára.

Nem bírván ellen állni Barkáék Fesztivál Trend fonalának, mindegyikből vettem, mert kedvezménynes volt. Igaz, csak egy -egy nyári topra valót.

Az elsővel el is készültem már, a Lampionból. Persze mikor elkészültem vele és felpróbáltam végre, akkor döbbentem csak rá, hogy rég nem nekem való ez az áttört minta, de találtam alá toppot és úgy teljesen jó.





























Egy közeli kép, nekem folyton a naplemente járt közben az eszembe és Panyi Zsuzsi tüzes szettje.


Modell: Amelie 2011-es nyári száma,
Tervező: Frank Júlia
Fonal: Barka Trend Fesztivál: Lampion árnyalat, 38 dkg
Tűvastagság: 5-ös bambusz

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések