Nem sorsolok újra, viszont öten kapnak ajándékot!




Úgy döntöttem, nem sorsolok újra, ketten nem jelentkeztek, azt gondolom hiba lenne többször ezzel húzni az időt.

Mégis szeretnék ajándékot adni, méghozzá azoknak az az embereknek, akik annak ellenére, hogy mostanában alig-alig blogolok, olvasnak, sőt hozzámszólnak.

Köszönöm nektek,

Anice, Mammka, Julcsi, Skippo, Mmama!

És az ajándékok a következők lesznek. Mindenki választhat egy szemmaszkot, igaz csak egy van még kész, mert egy ajándékot szántam eredetileg, de a rátétek már elkészültek, kiszabva, összekészítve várják, hogy a jövő héten készrevarródjanak.

Hagyjatok egy-egy megjegyzést, hogy melyiket kéritek. Aki az epres-szedrest választja, az a farkasfog színéről is dönthet. A címeteket pedig küldjétek meg a mélcímemre, hogy a jövő héten postázni tudjam.

A választék pedig:

1., Skótkockás-terrierel
2., Sütétkék fehérpettyes-cicával
3., Epres, szedres-eperrel
4., Skótkockás-aranyrózsával
5., Fehér pirosszíves- piros szívvel






Megjegyzések

Monika üzenete…
Hű,ez igen!:) Nagyon kedves vagy!!!!Annak nem örülök Veled együtt,hogy nem jelentkezett a nyertes, de ennek sok olyan oka is lehet,ami nem Feléd irányul,csak így hozta az élet...Sajnálom....:(
Viszont én meg nagyon örülök!:) Remek ötlet szem maszkot varrni ajándéknak!
Én sokáig-amíg ki nem próbáltam- feleslegesnek tartottam, mindig a karomat tettem a szememre, de sokkal kényelmesebb a maszk.
Nagyon köszönöm és a piros szívecskéset választom.A lányomra fog mindig emlékeztetni,mert a 22 évével újra szív-rajongó.:) ♥
Puszi!!!
Julcsi üzenete…
Hogy te milyen aranyos vagy, Ildi!
Ha már választhatok és mammka nem csapott le rá előttem, akkor én az epreset szeretném, rózsaszín farkasfoggal:)
Köszönöm!
Skippo üzenete…
De aranyos vagy! Köszönöm szépen. Bearanyoztad a napom. :D S külön örülök, hogy a fekete-fehér pöttyös cicás még szabad. Stipi-stopi! :) A gyerkőcökről is jó lenne már olvasni valamit! :) Remélem mindannyian jól vagytok!
Amaranta üzenete…
Mammka!
Örülök, hogy tetszik, és nem gondolom én sem, nagy baj lenne, hogy a két sorsolt nem jelentkezett. Szerintem ennek most így kellett lennie :-)

Julcsi!
Gondoltam, hogy ezt fogod választani, még a farkasfogra is mertem volna voksolni, de azért biztos, ami biztod :-)

Skippo!
Nagyon sötétkék-fehér. Így is kell? Fekete-fehérem sajnos nincs.
A gyerekekről is fogok írni nem sokára, és képeket is teszek majd fel.
Anice kötős blogja üzenete…
Csak most jöttem haza, de már az úton olvastam a kedves kommentedet :))
De jó, és a skótkockás állna közelebb hozzám- majd írsz blogbejegyzést, ha úgy van kedved-ezen ne rágódj, de jövök ha látom-bár a vakáció sejtésem szerint nekem is húzós lesz :P mindig foglalt lesz a gép.
Amaranta üzenete…
Szia Anice!

Köszönöm szépen, megpróbálok nem izgulni ezen. A skótkockás közül melyik? Kettő van belőle. Az aranyrátétes és a kutyusos.
Skippo üzenete…
Persze, jó lesz a sötétkék. :) Csak felületesen olvastam, s a képen feketének tűnt. Köszönöm.

Népszerű bejegyzések