Sorsoltam!

Meg van a nyertes, kicsit késve ugyan, és egyenlőre képek nélkül, mivel a telefonommal készültek és arról nem tudom, hogyan kell letölteni. Azért remélem hisztek nekem.

És a késés oka, hogy a bal kezem begyulladt, aztán a vállam, majd a jobb oldalon a nyakam, és annak is örültem, hogy a gyerekeket el tudtam napközben látni, 3*1 kataflánnal. Az esti fürdetésnél, az utóbbi napokban a férjemnek is be kellett segíteni. Még kicsit fájok, de ez már semmi, és gyógyszer nélkül. Azért meg kell mondjam, a jóga sokat segített.

Szóval akkor a sorsolás...

Andráska hazajött az oviból, és kihúzta a nyeretes nevét, aki nem más mint...




Kata!

Kérlek jelentkezz, dobj egy mélt nekem az elérhetőségeddel. A húsvéti ünnepek után postázom az ajándékodat. Természetesen megmutatom majd a többieknek is.

Mindenkinek Szép Napot Kívánok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések