Baktusok-szivárvány és éjféli hóesés

Mikor megláttam Kata blogján, egyből azt éreztem, hogy nekem is kell ilyen. Még szerencse, hogy Helen megosztotta velünk a leírását. Aztán mikor elkészült, a kicsi fiam is közölte, hogy kell ám neki is, de szivárványszínü. Ez keskenyebbre készült mint az eredeti leírás, és tiszat pamutból, mert általában melege van a fiatalembernek. A vége így is sárga fonalból lett kötve, mert a meglévő 5 dkg-os fonalam nem volt rá elég.

Ez pedig az enyém. Nagyon régi bontott fonal, zsenília. Látszik a kötés egyenetlensége, sajnos nagyon rugalmatlan a fonal. Egy kész pulcsit bontottam le anno, 12 éve, mert mosás után lógtak a szemek. Bármennyire is odafigyeltem, az enyém is ilyen lett. Téli sétához azért nem lesz rossz. Készült hozzá kendő is Hímzett hópelyhekkel. Körbehorgoltam mindkettöt, RICO babyfonallal, ez fehér olyan, mintha havas lenne a széle nem?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések