Egy fürdőszoba átalakuása a "rongyoszsákból"


Az első műveim még a múlt héten elkészültek a könyvből, már másnap, hogy megérkezett hozzám.
Az anyagokat pár nappal előtte beszereztem és kimosva, kivasalva várták a bevetést. Mit mondjak aza nyagok minősége nagy csalódás volt, dehát ez van. Körültekintőbbnek kell majd lennem a jövőben, de sajnos ezekben a színekben más választásom nem nagyon volt.



Ezekre a tárolódobozokra esett a választásom, nem is lett volna semmi baj velük, csak éppen semmi tartása nem volt az anyagoknak. Rávasalható közbélésem pedig nem volt, amivel megerősíthettem volna. Az indexes Varrjunk együtt topicon, azért adtak a lányok egy-két jó ötletet. Mindenesetre a steppelés lesz majd a végső megoldás, azt hiszem.


Maga a doboz elkészítése nem volt nagy ördöngősség, bár első olvasatra kicsit megijedtem tőle. Azért amíg a kisfiam aludt, bátran belefogtam.


Szóval készültek a dobozok és én egyre jobban elkeseredtem, hogyan fogok én ezekben tárolni? Végül is azt találtam ki, hogy összefogtam a sarkukat így nem ömlik ki belőlük a sok-sok minden. Azért sokkal rendezettebb lett így a fürdőszobaszekrény, és még csipkecsíkot is kaptak a ronda polcszélek. Végül is örülök neki, hogy megcsináltam. Azért még ezzel nincs vége, sok mindent kell még ide gyártanom majd.




folyt. köv. :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések