2012/02. Varrás: Ovis terítők és anyák napja


Jó régen írtam, nemigen volt időm. A terítőkön kívül pedig csak a múlt héten jutottam varrógéphez, mutatom  majd a termést később :-)

Most az  ovi folyósó asztalaira már ősszel megígért, de csak most elkészült terítőket mutatnám, és bónuszként néhány képet az Anyák napi műsorból. Igazából annak a hangulatát vissza adni nem lehet, csak ott átélni, megélni és dédelgetett emlékként őrizni életünk végéig. A képek viszont ebben segítenek nekünk.

A terítők nem voltak bonyolultak, viszont az anyag (mindkettő régebbi IKEA-s beszerzés) eltérő minősége miatt némi odafigyelést igényeltek és erre nemigen volt lehetőségem. Aztán pont úgy alakult, hogy Anyák napjára elkészültem velük, hagytak dolgozni a gyerekek, és nem is az utolsó pillanatban. Három egyforma a folyosóra, és egy az óvónénik asztalára az irodába. Az asztaluk régi is, csúnya is, és sok ember megfordul ott. Megérdemelték az új "ruhát".




Nagyon frappáns és megható kis műsort adtak elő a gyerekek, az én nagy fiam egyedül állt ki verset mondani, és mivel erről video van és nem fénykép, külön mutatni nem tudom, de higygétek el, hogy ügyes volt :-)

Saját készítésű ajándékkal a kezekben...


És apa nagy bátran elindult a csipetcsapattal, elénk, mert ő volt velük az ünnepség alatt. Ez jó kis távot jelent sétálva.


És itthon, a virágzó labdarózsa mellett, sk. készítésű ajándékokkal...




Másnap szegény labdarózsabokor meg lett tépázva a kicsik marka által rendesen, későn vettem észre, miben is sántikálnak...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések